>

Hejsvejs

En snabbis idag med,, har vilat ganska mkt i några dagar så har inte varit så aktiv här,, men jag är ju faktiskt gravid i 28:e veckan så att orken tryter emellanåt är kanske inte så konstigt:)
Har ändå inte gjort nått speciellt ;)
Heljen var jätte bra,, blev ingen bowling utan biljard istället oc fan vad kul det är!!
Orkade faktiskt spela i några timar utan att ryggen sa ifrån :)
Högst på min önskelista just nu är en 4 rok inne i k-stad heslt på herrhagen eller i viken,haga funkar också eler ja allt utom kronoparken funkar :9
Allt skulle bli så mkt lättare!
Och det vore ju inte dumt att kunna gå ut och hitta på något på heljen/vardagen utan att behöva packa väskan och sova hos någon annan!
Letar febrilt,, men utan större framgång:/
Ingen som vet några lediga lghter eller bra hyresvärdar i Karlstad?
Hämtade ut min babybox från barnens us igår :) Rekommenderar alla gravida att gå in och beställa en så :)
Man får en gratis blöjhink + 1 refill, tidning, kataloger,, rabatt kuponger,, m.m :)
Have a nice day kära läsare!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: