>

Lycklig !!

Happy valentines day!
Ja det är jag,, Lycklig alltså  :)
Har världens underbaraste sambo som jag älskar mer än allt och som jag känner mig älskad av, känns som vi nyss träffats fast vi varit tillsammans i mer än ca 2 år (med ett uppehåll på ca 4 månader när vi helade och jobbade med oss själva.)
Vi ska ha barn!! :) alltså vi ska ha barn ,, en liten dotter :) Kunde inte önska mig en bättre far till mitt barn än han/Mikael :)
Vi kämpar och vi gör det förbannat bra älskling! Mycket motgångar och krångel men ändå fortsätter vi kämpa framåt tillsammans,, stöttar och finns för varandra,, kunde inte önska mig mer:)
Heljen har varit bra )
Var på badhuset i lördags,, simmade nån längd,, var ganska jobbigt så gick över till lilla poolen med varma vattnet och bara satt där istället och paratade och njöt:)
Påväg från badhuset :)
Min underbara sötnos,, påväg ifrån badhuset :)
Btw :D:D Imorn kommer madrasserna till våran nya dubbelsäng :D:D Yippie :)
Vi har hittat sängram med tillhörande bord som vi kommit överens om med så det kommer i slutet av denna månaden :D
Tänkte köpa nya gardiner också men hi+ar inte hittat några än och tänkr inte köpa ågra baraför att jag vil ha nya nu utan tänker faktiskt fortsätta leta tills jag hittar dom som stämmer mest överens med min målbild ;)
Nu ska jag käka upp min lunch och hoppa in i duschen.
Ska så klart in till stan och hämta medicin och handla lite :)
Sen hem igen och förbereda överrasknings mysmiddag tills micke är hemma :)
Tänkte duka fint med lite rosor och tända ljus och så.
Sen tänkte jag baka  en chokladkaka och skjära ut två hjärtan och ha på glasyr och jordgubbar på :P
Lax, potatis och sås till huvudrätt ;)
Ha en fin alla ♥dag kära läsare!!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att man kan frysa! :) Var tapeter till lgh jag skulle flytta från, så var inte så kul. Haha. Skulle vilja tapetsera om här med, men finns ingen ork till det!

Massa goa kramar till dig på denna kärleksdag!!

2011-02-14 @ 12:43:47
URL: http://ronjaback.blogg.se/
Postat av: Sandra

Låter som en mysig dag :) Jag har köpt tårta jag och några lotter, ska nu sätta mej och pyssla ihop ett kort till de :)



Japp det blir bra det, ska till Åmål en sväng på lördag dag annars inget planerat. Jag kan ju komma ut till Hög också om det skulle vara så. Har inget emot att komma ut och åka lite :))



Ha en fin dag nu <3 Kram!

2011-02-14 @ 13:46:44
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: