>

Nu lite mera :)




Ibland känns livet väldigt possitivt,,det är då man ska passa på att njuta av det så länge det går :)

Som ni som läst min blogg vet så "får" jag ju inte plugga med min uga,, inte på plats på komvux iaf och eftersom jag är gravid så är det ingen ide att börja där nu heller.
Men tog mod till mig och gick och sökte 1 distans kurs där ändå även fast jag är lite emot det mest för att jag tvivlar på min egen styrka att genomföra det från början till slut..
Men för att göra lång historia kortare så fick jag antagnigsbrevet hem igår och då hade jag kommit in på den kursen jag ville läsa,, psykologi A :)
Så den börjar till veckna,, kul:D


Var hos BM idag :)  Bebis fortsätter växa i stadig takt :) 29½ cm var det där måttet över magen nu sist gång låg vi på 28 cm :)
Hjärtat lät toppen fint och ja vi fick en massa beröm av BM :) Hon tyckte bebis skötte sig helt utomordentlig bra :)

Mätt och belåten tv time med älskling nu!

Ha en mysig kväll kära läsare!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä den var inte alls bra, han kväljdes av den för napp grejen är så lång. :( Men fungerar nog när han bli äldre. Tror nog jag kanske skulle satsat på en från apoteket istället..



Tråkigt då, hoppas du hittar nån annan :)



Håller tummarna för att du får på BF :)

2011-02-24 @ 10:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: