>

Something something

Lite trött och seg ,, mest för att jag inte tagit mig i kragen och ryckt upp mig för dagen än ;)
Har bara legat i sängen och kollat på "Vakna! med The Voice",, vilket jag,, vi ,, jag och kära sambo gör varje morgon:)
Sen tvingade jag mig upp ur sängen och gick ner för att fixa frulle men sen landade jag här,, framför datorn och har suttit fast här sen dess :)
MEEN ska INTE sitta här så länge till tänkte jag utan ska försöka masa mig iväg till stan tidigare idag :)
Har faktiskt lite viktiga ärenden att göra så bara måste slita mig ;)
Unnade mig lite läsmys igår ;) Köpte mig en tidnig och älskling hade med sig kexchoklad hem:P
Passande att det var förlossnigs-special;) den ska läsas igenom ordentligt kan ja lova ;)
BTW! Ikväll börjar sin rea, iaf i K-stad:)
Någon annan som använder Google chrome som webbläsare och har problem med sin blogg?
Alla mellanslag/enter jag gör försvinner direkt jag sparar och lägger upp ett inlägg,, skit störande eftersom all text blir ihop skriven och enligt mig jobbigare/tråkigare att läsa... :/
Och min blogg ser ut som ett helvete när jag öppnar den i denna (google chrome) webbläsaren.
Provade öppna i vanliga explorer och där såg det bättre ut men den webbläsaren kan jag inte skriva i bloggen med,, det funkar liksom inte,, går inte att klicka i skriv rutan alls :S
Hoppas den ser ut som den ska i era webbläsare iaf.
Ha en bra dag alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej. =)



För mig ser din blogg jättekonstig ut! :S Allt e på varsin sida ell va man ska säga. ;) Pröva & kopiera alla koder igen & sätt in dom. Kan hjälpa. ;) (ja har google chroome)



Sen de me Enter. När du skreve ett inlägg så trycker du på Ändra Redigerare. Sen får du lägga in : </br> där de ska va Enter. Jäkligt krångligt! Så får ja me göra. :( Fast ja tror att om man tar texten centrerad så behöver man inte göra så utan då funkar Enter. :P Vet inte varför de ska va så men. ;)



Kram

2011-02-17 @ 12:36:30
URL: http://emiliemimmijohansson.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Knepigt! Fast nu såg de normalt ut tills ja tryckte på kommentarer. ;) Här ser de konstigt ut. :S



Ja hittar dom på bloggdesign.nu

Finns många där. :)



2011-02-18 @ 09:30:37
URL: http://emiliemimmijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: