>

What nu då !?


Blev ingen blogg igår :/
Det ber vi om ursäkt för :)

Brukar ju blogga på morgonen men igår så hade jag verkligen inte tid så tänkte göra de när jag kom hem men då orkade jag inte..
Blev mat,,säng och tv mys med M hela kvällen,, är så kul när vi ska se på film för jag somnar ALLTID!
Igår hann knappt fimen börja innan jag somnade :S 
Stackars sötnos får kolla film själv hel tiden och jag får inte se en film:/ Det är lite störande om det är en film man sett fram emot att få kolla på som tex. för ett tag sen så skulle vi kolla på "Megamind" men hann se början och sen slocknade jag,, ville VERKLIGEN se den.. 
Jaja snacka om "att inte kunna hålla det kort" :)

Ute kommer det en och annan snöflinga... Helt okej bara det inte böjar vräka ner!

 Yippie! Fredag imorn,, då ska jag gå och !! vänta!! beställa dubbelsängen :D
Ska bli så skönt tt få byta :)
Mitt paket från Ellos har kommit med(med garinderna) så måste hämta ut det nån dag:)

Var inne på "portalen" och kollade på kursen igår,, tycker det är såintresant så denna kursen kommer nog bli ganka kul att läsa:thumbup:
På tal om det ja,,, skulle ju leta efter boken ju :S
Det hade jag helt glömt bort :)

Kanske nån av er som läst psykologi A och har boken-    Psykologi AB (Levander)
                                                                              Förlag:   Natur & Kultur
                                                                             
ISBN 10: 91-27-40858-2
                                                                              ISBN 13: 978-27-40858-6
                                                                              EAN:       9789127408586

Jaja nu ska jag göra min gamla vanliga lite boring rutin,, duscha- fixa till mig- bussen till staden-handla- hem :)


Have a nice day!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: