>

Angry Birds

Är ett kul mobilspel man kan ladda ned på andriod market,, som är jätte simpelt, skit kul och beroendeframkallande;) Man skjuter olika fåglar med en slangbella på olika "byggnader" och ska förstöra  och träffa gröna "grisar" :D
Vet ej varför jag delar med mig av detta men vill ni ha ett kul tidsfördriv när ni sitter på bussen/tåget på morgonen så ladda ned detta:)



Sitter och segar mig här hemma, ska in till stan och hämta medicin.
Alla dagar ser typ likadana ut..Ingen större förändring:/

Börjar kännas som det kan kvitta med praktik eller nån sysselsättning med,, graviditeten blir ju inte mindre påtaglig med tiden och blir mer beränsad ju längre tiden går också för den delen;) Men men har ju iaf nånting att göra nån dag i veckan nu med Lernia.
Och nästa vecka ska jag till mvc då ska vi/hon-bm börja mäta magen och fylla i den dära kurvan:)
Så det blir nånting lite var dag iaf:) Och det är bättre än inget;)

Nej nu måste jag börja skynda mig om jag ska med bussen:)

Ha e bra dag alla:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack hjärtat

2011-01-10 @ 18:54:00
URL: http://ronjaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: