>

En Quick-y/ie



Har lite brottom som vanligt på mornarna när jag ska iväg..
Ändå går jag upp vid 06.00 :S


Är lite tråkigt att mitt liv är så enformigt,, har inte så mkt att skriva om känner jag :/

Skulle vart på adhd-möte idag men det blev inställt så då blir det lernia en sväng istället och gå på föreläsning.

Ska gå förbi gymmet och avsluta mitt medlemsskap också:(:( SKIT TRÅKIGT!!
Men kommer inte bli nån träning närmsta halvåret iaf och då känns det onödigt att betala på det varje månad,, har redan gjort de i några månader,, orkade liksom inte fortsätta när jag blev gravid,, fast nu skulle jag väldigt gärna vilja komma igång igen,, börjar gå upp i vikt nu vilket jag INTE gillar.
Är ju gravid och då får man ränka med några extra kilon, jag vet, men gillart iaf inte:/

Var förbi komvux igår igen, skulle kolla distanskurser men det var så klart stängt pga. utbildning eller nått:S
Ska gå förbi där idag igen, vill verkligen börja plugga!
Om det går som jag vill denna gången(oddsen är väll minimala)så blir det en 50 p kurs till att börja med, Psykologi A tänkte jag:)
Så håll tummarna för att det går. Annars vet jag inte vad jag gör alltså,, då är ge upp lite nära..


have a nice day!


Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: