>

Ett enda Virrvarr!!



Ja just nu är det stort kaos i min lilla hjärna!!
Ska åka in till basen sen och se om nån kan hjälpa mig att få rätsida på allt..

Var ju på lernia igår och träffade min jobbcoach och när vi satt där och pratade kom vi fram till att jag skulle gå till komvux och kolla om jag kunde få börja nån kurs där som ja hinner klart med innan jag ska ha barn.
Och så klart så fanns det det,, företagsekonomi A och religionskunskap A, båda kurserna börjar nu på måndag och slutar i början på mars!
Om jag kan plugga 50% och kan ha kvar UGAn så börjar jag ju redan nu på måndag men den dagen ska jag till mvc samma tid,, och har redan bokat om den tiden och så ska vi ju börja mäta och kolla och jag ska lämna urinpov(urinvägsinfektionsprov) och en massa.. Måste fixa böcker också isfl och ja jag vet inte,, det är lite för mkt för min hjärna att reda ut och få i ett sorterat och vettigt tankesätt.. Har ju utredningen med och första veckan så är allt samma dagar..

Är mega stressad nu och vet inte vad jag ska göra,, hur jag ska tänka:S
Men jag sätter mig på bussen in till stan och går förbi basen och pratar med dom där så kankse det hjälper..
Måste börja kolla föräldrapennigsgrejset med ,, det ska handlas garderober och vagn och inför heljen och nej det blir bara för mkt för min lilla hjärna!!

Vill iaf börja plugga!! Så jag hoppas verkligen jag får ha UGAn kvar och samtidigt plugga 50% annars tillbaks på tråkiga dummma meningslösa ruta 1 igen utan nått att göra..

 Jaja vi får se hur det går ska ringa f-kassan idag och kolla..

Have a nice day:D


Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lät rörigt, hoppas du fick ordning på´t! :)



Grymt duktig du som hållt upp med rökningen också som en kommentar till inlägget under! :)

2011-01-13 @ 17:56:02
Postat av: mli

Tack:)

Ja det är rörigt som bara den;) Men det blir ordning på det så fort jag kan börja beta av lite;) Och saker faller å plats;)

2011-01-14 @ 07:50:49
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: