>

Härligt:)


  kikar fram ute:D  Känns härligt! Var länge sen sist,, känns det som..
           
  
Var ganska effektiv igår,, fick bort julgranen, ljusstakarna och allt annat trams:) 
Och passade på att byta gardiner i köket och ställde fram lite nytt/gammalt pynt som matcha gardinerna och så:)
Blev ganska nöjd med resultatet:) Men finns alltid något som skulle behövas handlas för att få det så där som jag skulle vilja ha det;) 
Ändrade lite på pyntet i vardagsrummet oh sovrummet också,, måste prova och ändra och flytta allt flera gånger innan jag blir nöjd,, men blir mer och mer nöjd för varje gång jag grejar ;) hehe;)

Kan tydligen inte skriva ett inlägg utan att tjata bebis eller sånt som hör till;) Så här kommer det:)
Är dytktig och smörjer inmin mage varje dag 2-3 ggr om dagen ihopp om att det ska göra någon nytta mot bristningar,, vet dock inte om de funkar men tänker ändå fortsätta för det känns bra och då gör jag iaf det jag kan för att motverka de;)
Smörjde först med vanlig barnolja men den är lite för kladdig så gick till apoteket och köpte deras olja för gravida magar. 

Tycker verkligen om den men den,, bra konsistens, skön att smörja med och inte så kladdig men den är helt parfymfri:/ Skulle vilja ha nån som är som den fast hade en svag doft av vanilj eller nått annat gott:) Nån som har nått annat tips än apotekets?

Ha en bra dag alla:)

Mli♥

 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: