>

Heljen som varit :P



Ja då var heljen över,, den gick alldeles för snabbt!!!
Det bästa med heljerna är mornarna!
Älskar att ligga kvar i sängen med micke och bara mysa en stund innan det är dags att gå upp och käka frukost :)
                                                                                 
Fredagen var lugn,, käkade lite och sen film,, brukar bli en tidig kväll oftast :)

Lördagen, skruvade vi garderob,, och det tog nästan hela dagen att skruva ihop den!
Svett,, tjafs,, fula ord och lite bök så fick vi ihop den.
Vi tänker helt olika jag och micke så egentigen skulle inte jag vara med och greja men kunde inte låta bli och stämningen var inte alltid den trevligste;)

Söndag ljuva söndag,, eller!?
Nja kanske inte,, skulle faktiskt velat ha nån dag till!
Men stor städade iaf så skönt! Får nån slags kick av det ;)
Mår jätte bra när det är helt nystädat och nybäddat och allt känns rent och fräscht!

Bebis: Börjar inse att det inte är så lång tid kvar nu;)
När jag/vi var på mvc sist gång så fick jag/vi info om förlossning och ammning:)
Ska ta en IKEA -dag nåndag nu fram över och handla lite mera till bebis ;)




Vi har nog nästan bestämt att det får bli det skötbordet och den sängen, IKEAs Hensvik(både säng & skötbord) ;)
Ska köpa lite fler saker där också så klart,, lite sängkläder och madrass och så säkert nått mer ;)

Ha en bra dag alla!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: