>

Idag då!?


Ja vad idag då:)

Idag startade vi(jag och micke) dagen med att försova oss,, micke vaknade 8.00 och slänger tlfn i sängen till mig och jag anstränger mina nyvaknade ögon till max för att se vad det står och joo visst då klockan är 8.00:)
Mickes tlfn hade dött HELT under natten och jag min dumma toka hade ställt om larmet igår när jag vilade på dagen till 13.50 och sen inte stält tillbaks de:)
Gjorde ett till larm nu så det inte ska ske igen;)

Min jobbcoach ringde iaf idag och vi bestämde möte idag kl.14.00:)
Ganska bra för idag svänger mitt mående lite känner jag:/
Blir tokig emellanåt av att bara gå hemma,, det finns liksom ingenting att hitta på, visst kan jag städa,,tvätta,, damma och greja men det går inte att ersätta ett socialt liv med det:S


(vet inte om det är nån ide att fråga,,många som läser men ingen, som kommeterar,, svarar på frågor eller tippsar eller vad jag nu undrar över,, lite tråkigt faktiskt men men..)


Förresten har varit HELT rökfri i ca 1 månad nu:D Trodde aldrig jag skulle kunna sluta:) Fast jag har inte slutat heller utan jag bara väljer att inte röka just nu;) Det är mitt knep, jag har inte förbjudit mig själv att röka och tänker inte: jag får inte röka utan tänker tvärt om jag får rööka om jag vill osv:) Och det har funkat hittills:)
Första veckan var inge svår alls, men sen blev det mkt svårare,, ett röksug blir så intensivt men som tur är så går det över på mindre än 1 minut, så det gäller bara att stå ut den där minuten och inte bara ta det där blosset:)
            

Ha en bra dag alla:)

Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Blomman

Haha, jag vet inte ! Men så vill jag ju inte ha det. Kul o ligga under "sprutakuten" liksom! hhaa

2011-01-12 @ 17:23:10
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men shit vad duktig du är då! Tänkte på rökningen,bra knep.!!Ska du vara stolt över. Och vad gjorde jag när jag bara var hemma,har ju iof ebba,hundar som ska ut,blev mycket städning och plock helt maniskt!;) Badhuset,familjen, och stri i telefon!kanske inte så bra tips men;D

2011-01-13 @ 17:17:25
URL: http://ronjaback.blogg.se/
Postat av: Hanna - 17 år & mamma till Yasmine

Jag rökte före jag blev gravid, dock slutade jag direkt vi beslutade att vi skulle behålla :) Det är nästan lättare att sluta för någon man älskar och vill väl än att sluta av sig själv.. Eller? :)

2011-01-18 @ 23:36:33
URL: http://ourhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: