>

Ny dag idag:)


Ja, god morgon alla hoppas ni haft en trevlig morgon:)
Micke har gått till jobbet och jag sitter här framför datorn och käkar frulle, ska snart fixa till mig och åka till stan,till Lernia på nått cv grejs. Snöar som bara den ute:)

Är så skönt att ha en fungerande dator med internet hemma igen;) Har vari riktigt tråkigt att vara utan:)
Hoppas bara att den behagar attt fortsätta funka nu:)
Fast den krånglade lite igår morse:S Men den har funkat som den ska sen dess..

Shoppat till bebis:)


Shoppat lite til bebis:)


Och till mig;)


Ser tråkig ut på bilden,, klänning/tunika med snörning i ryggen,, fin irl:)


Jättebekväm och så är det resår vid sidorna bak mot ryggen så den kommer nog passa ett bra tag till:)

Btw min vanliga garderob är historia...

Have a nice day everybody:)'

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad söt den första dressen, randigt är fint!! :)

2011-01-04 @ 21:31:36
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: