>

MEN ÅH!!!

Blir fan vansinnig!! Jag kan inte blogga "vanligt". Det händer inte ett skit när jag klickar i den här rutan när jag har på vanlig "redigerare"(där man ändrar fet,kursiv stil, laddar upp bilder osv) Är det någon mer som har samma problem?? Eller beror det på att vi uppdaterade webbläsaren igår till explorer 9!?!? Så j***a störande!! Hormonerna gör INTE saken bättre! Känns som jag ska explodera. Jag som för en gång skull hade lite att blogga om..... Jaja skit tråkigt iaf.. Kan väll dra lite snabbt vad jag /vi ska hitta på i heljen och så.. Har en lugn hemma dag med mig själv idag,ta igen mig lite innan heljen börjar, som i vårat fall inte betyder så mkt vila och ta igen sig. Har verkligen fullt upp hela heljen. Ikväll är jag och Micke bjudna på middag hos en vän till Micke, så det blir par middag,, ska bli trevligt :) Sen imorn ska jag och micke spela bowling tänkte vi:) Ska bli intressant att se hur mkt jag orkar ;) ;) Och på söndag så ska vi på kalas hos Mickes syster,, käka smörgåstårta:P Så har minst sagt fullt upp,, jag som blir trött av att åka inoch handla ;) heh ;) Jaja som tur är har jag inget speciellt på måndag annars hade det nog blivit lite slitet:) Måste faktiskt börja dra ner lite på mitt tempo känner jag,, bli lite onödig stress hela tiden :/ jaja nu ska jag färga håret, så önskar alla en fin dag och en jätte bra helg! Mli
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: