>

Mitt 2010

En Sammanfattning av mitt 2010;)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
  - Var drogfri hela året,, blev med bebis:)


2. Höll du några av dina nyårslöften?
  - Hade inget speciellt,,eller jo att fortsätta vara drogfri och så och det har jag hållit:)


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
  - Nej.


4. Dog någon som stod dig nära?
  - Nej.


5. Vilka länder besökte du?
  - Norge på sin höjd:S skulle till thailand nu men det blev bebis istället;)


6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
  - Bebis<3 Kankse ett körkort och en utbildning, får se vad som hinns med;)


7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
  - 2/9-10 +ade jag:)
    9/11-10 var vi på första UL och fick se den lilla för första gången<3


8. Vad var din största framgång 2010?
  -fortsatt drogfri och bebis, de bärsta valen jag gjort i mitt liv:)


9. Största misstaget?
  - Att jag inte började plugga.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
   - Åkte på nästan 40 feber och spydde som en gris samma dag vi skulle flytta
     från våran gamla 3a till denna nya.
     Stackars Micke fick bära och slita som bara den hela dagen
     helt själv sen kom min mamma,syster och mickes farbror
     och hjälpte till med resten och alla tunga grejer/möbler.   


11. Bästa köpet?
    - Hm kanske tvn då isfl.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
    - Vet inte riktigt,, mat och boende kanske..


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
    - JA, när jag plussade och kom underfund med att vi ska ha barn:D
      Mest underbara någonsin:)     


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
    - Nej ingen speciell låt eller så,, konstigt brukar alltid ha nån plåga man kommer ihåg,


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
    - På det stora hela så har jag nog varit mkt gladare:)


16. Vad önskar du att du gjort mer?
      - Vet inte. Kämpat mer med att få till osa-bidraget när det krånglade till sig.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
      -vet inte.


18. Hur tillbringar du nyår?
    - Nykter,, gravid, god mat och raketer hemma hos och med min mor tillsammans med 
      sambo,mor,syster,styvfar och vänner till mamma och styvfar:)


19. Blev du kär i år?
    - Var redan tokigt kär och är fortfarande:)


21. Bästa boken du läste?
    - Har nog inte läst nån bok:S


22. Största musikaliska upptäckten?
    - Vet inte


23. Något du önskade dig och fick?
    - Ett fortsatt bra liv, Bebis:)


24. Något du önskade dig men inte fick?
    - hmm jadu,, en febertermometer,, önskade  mig det i julklapp men fick ingen:)


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
    - Oj,, bra fråga:S Var förmodligen med min kära sambo:)


26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
    - Alltid finns det nått,, men det tar jag detta året och framåt tex, utbildning, jobb osv.


27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
    -Vet inte


28. Vad fick dig att må bra?
    - min underbara sambo:)


29. Vem saknade du?
    - Vet inte


30. De bästa nya människorna du träffade år 2010?
    - "Är bra på att träffa folk men dålig på att behålla dom".
       Men annars så är det nog en tjej jag gick kurs med Carina,,hon är en ärlig och snäll person
       som har gjort en gott intryck på mig:)

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: