>

Några saker jag skulle vilja:)



God morgon gott folk:) Ensam här hemma käkar frukost och ska snart hoppa in i duschen..
Sitter och drömmer mig bort lite och om jag/vi hade haft mkt pengar så hade jag velat gjort detta:


1. Åka utomlands- Ja vill ha sol och värme nu! Är så himla mkt snö och vinter här.. Skulle inte alls vara fel med en 2 veckors resa till tex Thailand,,Indien eller nått annat spännande varmt land:)
Tänk bara att få ligga där i solen och bli brun,, all god mat och den härliga speciella känslan man får när man är utomlands;) Mysa runt med kärestan och bara ha det gott:)


2. SPA- skulle inte heller vara helt fel;) Bli ompysslad,, med massage, olika behandlingar,, hårkurer, lerbad, ansiktsmasker,,peeling,, bubbelbad,,relaxmusik,, få känna sig helt fräsch  i lugn och härlig miljö och bara njuta:)


3. Fjällen- Lite motsägande mot första punkten kanske;) Hehe men älskar att åka snowboard,, har inte gjort det på några år nu men är lika sugen varje år och ändå kommer jag aldrig iväg:/ Skulle vara skitkul att åka till fjällen 1 vecka och bo i stuga,, åka hela dagarna,, bada bastu och pool på kvällen.
Käka god mat och bara njuta och ha ritkigt kul:)


          



Duschen nästan!

Ha en ra dag alla:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också åka bräda!!! På vintern längtar jag nästan mer efter det än efter solen. Jag var iaf iväg förr förra vintern en dag, men innan det minns jag inte ens när jag var iväg eller med vem. :S



Kläderna var verkligen ett fynd! Fast jag är ganska glad att jag snart ska slippa ifrån mamma kläderna, uh vad jag saknar "mina" kläder!!



Skötbordet är jag nöjd med! Dessutom tar man bara bort skötdelen så har man en hylla till barnrummet sen, perfekt! :)

2011-01-07 @ 11:36:51
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det var allt ett tag sen det, men hej vad kul vi hade! Kommer aldrig att glömma den där tvåmeters killen på skidorna som körde in i dej och fastna!!! haha



Nej det är klart, men du kommer att sakna de sen.. eller ja kanske inte, det jag saknar mest är ett stort urval av tröjor nu när det är kallt. mer eller mindre bor ju i tvättstugan för har bara 3 kvar som lämpar sej att gå ut i. :)



Ja men klart jag hör av mej, du tillhör prio listan på dem som ska uppdateras såklart :) Känns inte som det är på G än men jag hopaps verkligen, vill inet behöva gå över!! Är riktigt trött på detta nu kan jag lova.



Japp det är det, kan nog verkligen rekomendera det. Både prismässigt och som en möbel för tror man får plats med allt som behövs. Finns matchande spjälsäng också :)

2011-01-09 @ 13:25:07
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: