>

New shoes and cv-skriving



Är ganska trött idag:/
Men var på lernia imorse på nån föreläsning,, "lika intressant som vanligt" :/
Har varit lite slarvig med att gå dit men motivationen är inte på topp och det är väll kanske inte så konstigt..

Efter jag var klar där så gick jag en sväng på stan,,,, var tvungen att gå förbi apoteket och köpa ny laktulos,, bästa/mest använda bonuskortet jag äger,, apotekes,, det som är bra är att alla receptfria mediciner ingår i det nu sen förste januari ;)
hehe :P

Skopunkten ligger i samma hus,, precis ovan för så gick e sväng förbi där med,, är skit tröttpå mina uggs,, tycker dom är jäte fula :)
Så blir det varenda gång jag köper 1 par sånna,, älskar dom i början och hatar dom sen :)
Hittade mig iaf ett par nya,, som jag nog är ganska nöjd med:)
Dm duger att klafsa omkring i under våren,, men så klart så har vi ingen sån skospray kvar så får vänta med att använda dom nån dag :)



Ska ha börjat skriva mitt cv ganksa länge nu,, sen typ 2 veckor tillbaks!?
Har bara skjutit på det hela tiden men imorn ska det vara klart och inlämnat till min jobbcoach!?
Hjälp,, jag har inte ens börjat och jag HATAR att skriva cv!
Har börjat jätte många gången men lyckas aldrig få ihop ett som är bra:/
Tänkte att jag skulle ha ägnat min eftermiddag till det men den spenderades liggandes i sängen och kollade på unga mödrar:/
Om jag känner mig själv rätt så blir det inte mkt till cv tills imorn,, bara nån dålig ursäkt och en till chans ;)

Ha en mysig kväll alla!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: