>

Snälla ge mig en

Princesstårta då väll!!
Har varit vansinnigt sugen på det sen igår kväll och suget går INTE över!!
Tråkigt för jag har inte körkort= kan inte köra, och vi är i stugan också för den delen= ca 2 mil till närmsta ställe där dom skulle kunna ha en sån underbar bakelse/tårta :P
Men ska allt säga till att vi får svänga förbi macken sen på hemvägen och köpa nått sött!!!
I stugan så har vi en kamin som vi eldar i för att få värme och sen har vi några element som "blåser" varmluft, vilket gör att luften inne blir ganska torr,, och i vårt sovrum så har vi ställt in en hink med vatten för att "lätta upp" luften lite,, vilket faktiskt hjälper,, Men inatt så vaknade jag och Micke av att det plaskade till jätte högt och låt som bara den från den där hinken,, undrade jätte mkt vad det var och trodde nästan att hinken gått sönder eller nått, men när jag tillslut fick på lampan och kolla ner i den så var det en liten söt mus som hade trillat i och låg där i och simma i helpanik och kom inte upp.
Så jag fick ta hinken och öppnade dörren och hällde ut vattnet och musen på trappan,, tyckte så synd om hn!
Men undrar verkligen hur hn hamnade i där!? Och vad gjorde hn innan? Smög omkring i sovrummet!?!?
Imorn är det Mvc, mäta magen och lyssna på bebis♥
Sen ska vi kolla på barnvagn:)
Ska bli skönt när allt är inhandlat som måste handlas!!
Nu blir det nästan lite jobbigt,, för det är så mkt som ska köpas och så mkt pengar som ska ut och det går ju inte att skita i det heller direkt,, men ja det är inga problem egentligen, bara jag som nojjar för att det går att nojja:)
Och så känns det rörigt just för att det är så mkt saker och vill bara börja beta av den dära listan.
Fast det håller vi ju på med ;)
Jaja hem sen,, snart packa och fixa i ordning här,, fixa lite käk också:)
Ha en mysig kväll alla:)
Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är kläder för barn och bebisar :) Du måste komma tycker jag!



Vill du ha ett tips? Gör som vi gjorde till jul och önska dej ikea när du fyller år så kan du köpa tex köpa skötbordet då, eller säng om ni inte köper beg. Vi använder inte ens sängen än så ni skulle ju klara er även om tjejen skulle bli lite tidig. :) Men vagn är iaf skönt att få köpt tidigt då det är de dyraste.

2011-01-16 @ 17:15:40
Postat av: Anonym

haha ne stackars mus, han måste ha frysit väldigt mycket sen. Vilken hjärtattack jag skulle fått om jag vaknade av ett sådant ljud! ;)) Ja gud jag minns inte vad mycket det var. kan det varit 160 kr om dagen? Men när var det du skulle ha nu gen för det går ju att ta ut pengar innan! ;)

2011-01-16 @ 17:53:17
URL: http://ronjaback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja man kan ju inte bli annat när man ser dom ;) Dock får det vänta ganska länge tror jag!



bra tjejnamn,kan ju säga dom jag skulle tagit óm det vart så. MOA, MADDICKEN, LOVA, FELICIA, Vet ju inte allas vilka namn du har tänkt dig och om dom är lika varandra? :))Men tjejnamn är mycket enklare än killnamn tycker jag!

Kram

2011-01-17 @ 08:07:59
URL: http://ronjaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: