>

Snart insnöad:S



Ja vad MKT snö det har kommit,, jag som tycker det snart borde börja smälta och bli vår:)
Plogbilen ha inte varit här heller så det går inte att gå ut och gå nej inget... Har säkert komme ca 4dc:S

Käner mig en aning lat,, jag bloggar och älskling är ute och skottar:/ Kanke  går ut och hjälper han om en stund;)
Måste få göra av med lite energi känner jag:)

Tycker min "lilla mage" växer för varje dag:) Längtar så himla mkt tills bebis kommer♥
Ska köpa barnvagn i slutet av denna månaden:) Var och kollade på barnens hus och såg en där jag helst vill ha,, stod dock inget pris på den men hopppas den kostar högst 6000,, btw drog med mig micke dit och visade han vilken och han gillade den också jätte mkt;);) En svart brio med svängbara hjul fram,, stört skön att köra:)
Men som sagt mer än 6000 kr får den inte kosta då får det bli en annan så vi får se, en vagn ska det bi iaf:9
Vill fixa iordning allt NU;)

Köpte en gör skön mysdress på H&M rean också, blev lite kläder:)
Men den här ÄLSKAR JAG:)



 Börjar bli ganska hungrig så får nog försöka slänga ihop en lunch;)

Ha en fin dag alla:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Meeen vilken mysig dress då! Jag vill med ha nya kläder! :) Fast jag har visserligen köpt en hel del kläder som inte har använts än så jag får se fram emot dom ist jag..

2011-01-06 @ 19:57:07
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: