>

En bra helg.


I fredags åkte vi , jag , micke & Nova hem till min kära mor :)
Har varit här hela heljen vilket har varit väldigt mysigt :)
Min kära dotter får så mkt uppmärksamhet så ;)

I fredags gottade vi oss med grillning och lite sånt. På natten vaknar jag av att mamma står i vårat rum i mörkret och drar ur sladdarna ur kontaterna för det är åskoväder påväg hitåt,, och det blixtra och small ganska bra där ett tag men det gick nog ganska snabbt förbi för jag, vi somnade ifrån det.

Sen på lördagen så kom Sandra och sötaste busungen Wilde hit och då blev det massa gott fika och en välbehövlig promenad. Var ju iaf sommar ute igår så försökte ta vara på det så mkt som möjligt för vi bor ju i Sverige..
 
  
Idag är det rena höstrusket ute:( Det är kallt, blåser och regnar ...
Ska åka hem senare i eftermiddag så blir en dusch, packa och städa iordning efter oss och ta det lugn sen bär det av hemmåt.

Fick en ny, begagnad vagn av min morbror, en emmaljunga city jet.
Inte så dumt att få helt gratis,, den är väldigt skön att köra och bekväm för Nova:
Enda nackdelen är att den är ganska bred,, men men ..
Sen fick vi en cykelhjälm och en flytväst med :)

     

Nova gillar att sova i vagga själv:)
Hon brukar alltid sova i samma säng som mig och Micke men nu när vi har varit här (säffle) så har vi sovit i en 110 säng så då har Nova fått sova i vaggan och hon har inte klagat en enda gång, trodde faktiskt hon inte skulle villa somna där i själv men ack så fel jag hade :)
Kommer nog inte bli några större problem att vänja henne att sova i egen säng :)
  


Ha en bra dag alla!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: michaela

Söt body hon har där du :P

2011-07-28 @ 11:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: