>

Lite nya godingar.

Har varit i stan idag en sväng, utökade min garderob lite till.
Men blev inte helt nöjd eftersom jag inte fick tag i det jag ville.
Men fick tag i lite annat dels shortsen som är på bild längre ner och dom älskar jag redan !!
Ska ta mig en tur till dit för måste ha en lite finare "gå-bort klänning", vi ska ju på dop sista juli,, och sen vill jag ha en fin överdel till..


Fick en jätte bra överraskning av M i stan förut :)
       
Har velat ha partfymen jätte länge och förut så hade M köpt detta settet till mig!
Gissa om jag blev GLAD !!

Fick tag i tunna strumpor till Nova med,, vilket inte var en dag för tidigt!

Annars så har vi inte alls gjort så mkt mer, det är ganska fint väder ute !! yey skönt!! Hoppas hoppas hoppas det bllir mer av den varan!!

Lite nytt som hamnat i min garderob. (de två sista bilderna är på samma shorts, gillar dom skarpt!!)
Allt är köpt på H&M.
  
   
(klicka på bilderna för att förstora)

Har tvingat oss att käka på mcdonalds idag bara för att få sånna glas där :S
Så knas man är egentligen,, det var inte ens gott men ändå måste vi äta där iaf 1 gång till så vi får 2 till ;)

Nej nu ska bebis göras klar för kvällen och jag och M ska käka lite :)

ha en mysig sommarkväll alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: