>

lite olika.

Kan tipsa om bra och söta kortärmade pyjamaser från H&M ! Köp sånna finns i olika färger och motiv! Är perfekt nu när det är varmare ute! Och så har dom jätte fina klänningar på H&M med ! Ja faktiskt så hade dom ganska mkt till bebisar där nu , rekomenderar verkligen att gå dit och kika!
 


Presenter till Nova, från hennes farmor :) Det tackar vi så mkt för !
              
   (klicka på bilden för att förstora den)

Nova fick sitt babygym idag och vi är jättenöjda med det !!
Vi beställde det från www.kullerbytta.nu , alla deras babygym kostar 349 kr och det är dom värda. Finns massa olika roliga :)


Myser med snuttis ♥


nu vill min kära dotter ha mat!

Ha en bra dag alla trots de tråkiga vädret..
Postad i: Bebis<3 Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är absolut det bästa, då kan man med GOTT samvete shoppa loss trots att man borde bla bla bla. Eftersom man ändå bara kan shoppa där man fått kortet. Jag tycker att presentkort är det bästa helt enkelt. :)



Hehe samma här, ska köpa några små bla för att stoppa nappflaskenappar och sånt som jag bytt ut i. Och nån mer stor skulle jag tro, skulle nästan vilja in till stan en snabbis med och gå på ahlens. Om pengarna tillåter det efter bilstols köp vill säga ;)



Hoppas hon gillar sitt gym nu. :)

Mysigt med snutte kaninen då. Uh dom är ju så underbara!! :)

2011-07-05 @ 16:24:57
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: