>

Vart tog den vägen!?


Ja vart tog sommarn vägen :(
Är så himla tråkigt!!

har äntligen lite data tid :) vill blogga mkt oftare men hinner verkligen inte..
Varje gång Nova sover eller sitter nöjd i sin babysitter så har jag alltid en massa annat som måste göras..

Men nu så nu tog jag mig lite tid !

Beställde detta babygymmet till Nova igår,, längtar tills det kommer ;)
        kullerbytta.nu
Nova växer och utvecklas som bara den! Senaste veckan har det hänt jätte mkt !!
Hon har börjat gosa med sin snuttekanin, håller i sitt bi (hängleksaken man får med i Libero startväska) tvn är jätte intressant att kolla på speciellt tecknat m.m.
Hon är en riktig liten gladskit !! 
Tänk att man kan tycka/älska nån så mkt!   

Var på 25-års kalas i heljen hos Sandra(www.mesandra.blogg.se), var trevligt och vi fick en massa gott att äta  :)
Fick så klart inte med min kamera som vanlig t!! MÅSTE bli bättre på att ta den med !!
Utöver det så har det städats och grejats här hemma .

Vi, jag och Sandra hade shopping dag i fredags !!
Första gången på jätte länge som jag la lite pengar på mig själv.
Köpte mig 1 par chinos, 1 kofta, 1 t-shirt och 1 tunn fin "tröja/blus" (eller vad man kallar det) på H&M , dom har ju stor rea! Har ni inte varit där så gå dit! Dom hade faktiskt mkt fint och om inte annat så behöver man alltid nått basplagg!

Var på IKEA med (YEY,, addicted to), skulle bara köpa 2 st plastlådor att spara undan mina mamma kläder i och sen 1 till alla kläder jag vill spara efter Nova .
Men kom allt ut med lite mer saker än det.
En ny stekpanna och lite nya handdukar blev det med.

Nu ska jag ta hand om mina kära dotter ,, byta blöja och göra ordning för dagen :)

Ha en bra dag!!


Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag var så nöjd så :) Och presentkort är toppen, idag var jag och köpte för en stor del av lindex presnetkortet. Blev bla en ny BH vilket var enormt välbehövligt! :)



Vilket sött babygym, vart köpte du det? Vårat gym var inte alls kul tyckte Wilde och har knappt använt det. Funderar nästan på att sälja det. :)



Får nog bli en tur till IKEA nästa gång vi är i karlstad också, har några små saker jag vill ha ;)

2011-07-04 @ 16:27:17
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: