>

Borta bra men hemma bäst.


Ja så är det,, det är skönt att vara hemma i min egen lägenhet med mina egna saker:)

Har haft ganska fullt upp hela tiden.
Är svårt att hinna med både bebis, mat, städ, tvätt och sig själv.

Var hemma hos mamma och hälsade på igår:)
Jätte mysigt! Sandra kom ut en sväng med sin underbart fina och charmiga son :)
Var så kul att få träffa alla!!!
Fick en massa fina presenter till Nova med! Blev verkligen nöjd med alla kläder och allt hon fick :)

Sen blev det inplanerat en shopping tur nästa måndag med :9
Kunde inte passat bättre :)
Har 2 presentkort att förbruka och sen upptäcker jag lite småsaker som behövs till Nova hela tiden :)

Novas fina pressenter :)

 1. 2. 3. 
4. 5. 6.

1. Från Therese (min kusin) jätte fint set som hon köpt i USA :)
2. Från Sandra och Mickis, så fint så :) 
3. Från Sandra jätte mysig nalle :)
4. Från Aina(min styvfarmor) jätte mysigt oh det passar IKEAs täcke :D
5. Från min kära pappa :) 
6. Från Min älskade mamma, styvfar och syster :) 

Nej nu ska jag passa på att göra mig iordning, Nova sover :)
Ha en bra dag alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du blev nöjd med sakerna =) På måndag får det en present från mamma också som hon skickade med mej idag =)

2011-06-14 @ 11:47:03
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: