>

Måndagens bravader.


Har jag ju inte ens hunnit blogga om..

Jag, Nova, Sandra och Wilde hade en heldag med shopping i måndags :)
Det har jag allt längtat efter kan jag lova ;)
Vi fick tom in oss alla i bilen med 2 combi barnvagnar och babyskydd ..
Det var en fullpackad bil som åkte från karlstad när vi var klara!!

Hade iaf en ganska kul lista att beta av och fick faktistk tag i allt :)

Vi började på Barnenshus, där fick det bli 2 pyjamaser till Nova :)
Sen fortsatte vi till IKEA vilket nog är addicted till tror jag,, känner IKEA-sug redan ;)
Där blev det en lampa till Novas rum, galler till dator, en leksak att hänga över skötbordet, mera 2 krs handdukar och massa mer.
Käkade pizzaslice innan vi begav oss till Bergvik :)
   

Väl inne på Bergvik så avklarades ett antal affärer bla. Kappahl, Lindex, Gina Tricot m.m 
Blev lite mer till Nova och faktiskt en tunika, korta leggins, halsband, mys set med linne och shorts till mig :D
  

Passade på att gå in på maxi och handla toapapper och tvättmedel som dom hade erbjudande på med och lite annat också blev det allt.

Nova var så snäll hela tiden,, hon låg där i vagnen och kikade :)
Sov emellanåt med så klart :) Nej henne var det absolut inga problem att ha med min lilla ängel :)

Nej nu ska jag försöka göra oss klara och ta bussen till stan!

Ha en fin dag alla!



Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja precis vad gör det? Man är lite upptagen när dom är så små men det blir bättre när dom blir nån månad och roar sig i babygym/babysitter elller på filt :)



Ja det var en bra dag med toksnälla barn! :) Och fina saker du köpte, tyckte om tunikan. Vad fick du ge för den?

2011-06-22 @ 13:50:19
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: