>

En lugn hemma/plugg-dag :)



Jepp idag blir det bara en hemma dag hela dagen,, med plugg då förståss :)
Måste komma igen lite eftersom jag missade lite förra veckan när Levina var här:)

Yey våran nya tvättmaskin kom idag ,, äntligen!!



Kanske aldrig berättade att den gamla har lagt av helt.
Men jodå det har den så i panik blev det att vi fick beställa en ny, vilket inte gör så mkt iofs eftersom de flesta lghter har plats till egen maskin(tänkte för framtiden när vi nångång ska flytta) :)  

Börjar eka i garderoben! Har inte kunnat tvätta på över 1 vecka så mister M får allt koppla in den när han kommer hem!!

Alltså det finns tvättstuga här att "låna" men dom priserna som är där är helt sjuka! Det kostar 30 kr för 1 tvätt,, alltså 30kr/maskinen och har för mig att de kostar 25 kr för 1 torktummling,, sjukt!! :S

Man eller vi har iaf inte råd att slänga ut så mkt pengar på att tvätta,, speciellt inte när vi får bebis,, då måste vi nästan ha en egen tvättmaskin om det ska funka och ha råd framför allt..
Har tvättat där uppe nångång men är lite rädd att kläder m.m ska bli snodda,, man vet aldrig har tom. varit med om att mina trosor blivit snodda och en som jag känner fick sina jeans sönder skurna i tvättstugan,, dock inte här men man kan aldrig vara säker!!

Låter som vi fått jätte mkt pengar helt plötsligt som går och köper dubbelsängar och tvättmaskiner och shoppar loss på IKEA och så men så är inte fallet utan man kan ju säga att våran "huskassa" inte är sååå stor längre.
Och till IKEA/barnmöbler-grejerna hade vi sparat undan pengar redan i höstas till :)

Jaja nu måste jag börja plugga annars blir de nog inte mkt gjort:)

Have a nice day my dear fellows!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Huh vilka sjuka priser!!! Då har man snart tjänat in att ha egen.

2011-03-10 @ 14:07:50
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: