>

En ny tvättis ;)

Här är våran nya tvättis :)

Hoover

Är nöjd med den utseende mässigt iaf, vi har inte hunnit provat den än eftersom när vi skulle koppla in den igår så passade inte munstycket till vattenkranen så klart.
Måste åka ut till Biltema och fixa ett nytt sånt munstycke idag.
Annars blir det ingen tvätt denna heljen heller och de funkar inte riktigt för det börjar bli tomt i garderoben!

Äntligen fredag ) Skönt säger jag ! Vad säger ni? 

Ska skruva möbler hela heljen,, spjälsäng och skötbord :)
Montera ned databordet och försöka komma på någon bra lösning till allt som bor i den :S
Ska bli mys att få ställa i ordning allt iaf:)

Måste börja tvätta upp lite bebiskläder och sängkläderna och allt :)
Det börjar ju dra ihop sig och jag har ingen lust att stå med allt i sista sekunden:)

Är på jakt efter en ny bag/resväska med ,, har egentligen hittat 2 st som jag vill ha men dom är lite "tjejiga" och då är de bara jag som kan använda den sen efter den fyllt sitt syfte som bb-väska :/
Som för övrigt ska packas snart med ;)

Gud det är verkligen inte så långt kvar nu !!
Känns lustigt :)
Är liksom van vid att vara gravid nu och känns som jag alltid varit det och alltid ska vara de,, kommer typ inte ihåg hur det är att inte vara det :S Hehe :)

Jaja ska hoppas in i duschen nu !

Have a nice day & weekend folks!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsch då den funkar allt till tjej med :) Är ju så söt!!



Skönt att ni har plats att ha egen maskin och kunnat köpa det då annars hade ni varit utfattiga på att tvätta nu ;) Låter ju hel galet med tanke på att man måste tvätta i princip varje vecka. Varje dag ibland med barn för den delen!!!



Hoppas ni får ordning på allt nu i helgen! :)



2011-03-11 @ 10:39:15
Postat av: Anonym

Nova tänkte jag med först på til Ebba, men hann ångra mig tusen gånger haha :) Sen är det svårt det där med att man är 2 om att bestämma namn. ;D



Vi har kikat på ett och det låg precis innan porten, men det var mögel i det.

Så ska kika på ett annat nu i slutet av månaden. Det var det vi tänkte på först, men dom måste besikta det. Mona och Tony Bäck som har dom bakom station om man säger på den raksträckan vid kardan och detta :)



Massa kram

2011-03-12 @ 19:53:48
URL: http://ronjaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: