>

Just another tips ;)

Var ett tag sen jag gjorde detta men nu så nu har jag ett bra tips igen ;)

Jag brukar vara duktig och tvätta mitt ansikte varje morgon och kväll,, lämnar aldrig smink på under natten ovs,, gör en peeling emellanåt och ja, sköter min hy ganska bra men ändå så fick jag finnar och min hy såg allmänt dåligt skött ut ..

Tyckte detta så klart var skit tråkigt och hur mkt jag än tvättade och skrubbade så blev de inte bättre så då gick jag till apoteket och köpa denna !
acnemedel

Alltså jag har inte acne men hur jag än gjorde och hur bra jag än skötte min hy så hade jag alltid en till två röda finnar i ansiktet.
Denna kostar inte så mkt och tycker den har funkat jätte bra på mig!

Får inga sånna finnar alls längre,, det ger den helt klart ♦♦♦♦♦+ av mig!

I början tvättade jag 3 ggr om dagen men och minskade efter ett tag till morgon och kväll.
Nu när jag är gravid använder jag den bara på morgonen,, det står på den att man ska begränsa användningen till bara ansiktet så man kan fortsätta använda den ändå bara inte på större delar som tex ryggen med :)

Finns dyrare varianter i andra märken och styrkor på apoteket för den som föredrar det.
Postad i: Tips Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: