>

Kanske kommer in senare!



Är ett bra tag sen jag tog upp denna sidan och då hade jag något jag skulle blogga om,, ett ganska bra upplägg som inte var sådär urtråkigt.

Men som den jag är så klickar jag runt på 100 olika sidor, den ena leder till den andra,, skriver på FB ,, kollar mail och raderar mail,, klickar vidare från mailen,, fastnar på olika matrecept,, bebis&föda-info och ja ni förstår nog.

Så nu när jag äntligen kom "tillbaks" till denna härliga sida så har hela mitt upplägg försvunnit och jag känner bara VA!?!? Vad ska jag blogga om!?!?

Det är iaf fredag, och helj:)
Ska inte göra nått speciellt alls denna heljen!
Vi har ju grejat här hemma nonstop sen förra heljen så denna helj får gå i vilans tecken!

Snöar ute vilket känns SKIT!!!
Vill ju ha vår och sommar nu med sol och klarblå himmel,, blommor och fina färger,, bada och sola, avsluta en fin dag med god grillning,, ja usch vad jag vill ha sommar NU!!
Är skitsugen på att få fixa till på altanen med,, ta fram utemöblerna,,, köpa lite ljuslyktor och ljus och göra lite mysigt:)

Ha en bra helj kära läsare!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: