>

Kul tur idag!


Ja det kan man säga,, att min vanliga ganska meningslösa dagstur in till staden är lite roligare idag :)

Ska nämligen gå och köpa en ny vårjacka!
Har letat som en galning i ca 1 månad efter en jacka som natuligtvis är fin men som också passar magen.
De flesta jackor, även "mammajackor" ser ut som tält, och det känns inte så smickrande!
Och provar man vanliga jackor så har de flesta skärp/dragsnöre i midjan och det funkar liksom inte med en bebismage.

Men nu äntligen så har jag hittat en jätte fin Warpjacka på Stadium som sitter jätte bra!
Det är en svart lite längre  "kappa" , lite dressad, åh vet inte hur jag ska beskriva den men den är jätte fin iaf..
Men på den så sitter dragsnörena under brösten istället så inget som dras åt kring magen där inte !!
Och den ger form ändå! Himla bra jacka va !! :D

Stort + också att jag kunde ha den i stl 36 så efter magen försvinner kan och vill jag fortsätta använda den!

Försökte plugga lite nu på morgonen men det slutade bara med att jag slocknade :S 
Platformen har avrti stäng i 2 dagar så får väll plugga när jag kommer hem istället.

Snart helj = Barnmässan (Karlstad racketcenter) 


Ska dit med Sandra ( http://www.mesandra.blogg.se )  och sötaste bebben, Wilde :)
Ser fram emot det! Hoppas det är många bra och roliga utställare där!

Någon mer som ska på barnmässan?

Nu måste jag göra mig iordning om jag ska hinna med bussen in till staden!

Ha en jätte fin och solig dag kära läsare!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: