>

Super nöjd!!!


Älskade sambo överraskade mig igår,, beställde ju en skötväska i heljen och igår hade M varit och hämtat ut den utan att säga nått.
Blev jätte glad när han visade den! Har väntat på den jätte mkt. Ni vet, precis så som man kan göra när man beställt fina kläder och bara väntar på att man ska få hämta paketet och få använda det, så har jag väntat på denna väskan;) 
Trodde inte den hade kommit än eftersom han inte sagt nått:)

Och blev verkligen super nöjd när jag tog ur och kollade på och i den!!
Den hade bra med fack(11st, 1 med dragkedja),, mjukt och bra skötunderlag,, passade perfekt på vagnen,, lätt att växla mellan vagn och axel,, den vad snygg och ja helt perfekt helt enkelt :)

Kanske ska säga vilken vi köpte med ;)

Skip*Hop Dash Delux.
dash delux  
Dessa väskor finns i fler färger och några med mönster på :)

Ångrar inte en sekund att jag valde denna!


Tvättade bebis alla sängkläder och handdukar och sånt igår så har vikt in det i lillans garderob idag:)
Bara alla kläder kvar att tvätta men det ska jag vänta med tills efter Ullared eftersom jag tänk köpa lite pyjamaser och sånt där:)
Åh jag vill dit nu!!
Har pysslat klart emd allt som går att pyssla med här hemma nu så går bara och väntar på att få åka dit så jag kan få fixa helt klart ;)

Lugn hemma dag idag med,, en snabbtur in till staden bara.

Ha en jätte fin dag alla!
Postad i: Bebis<3 Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Louise - väntar på min skatt

Åh, att tvätta och vika bebiskläderna medans man väntar på bebisen är ju helt underbart! undra om det verkligen är lika kul sedan... hehe :)

2011-03-31 @ 16:37:24
URL: http://loojsen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhh det är så kul att greja med kläderna, så nytt liksom! Har fortfarande inte tröttnat jag :))



Jag hoppas dom ska vara bra, gillar strumpor som åtminstone sitter i 10 minuter! :) Får iallafll en massa strumpor i olika förger att välja på.. Var allt ute och shoppade lite nya kläder idag, rea på Lindex så blev en pyjamas och en body. Skulle det inte vara för stundande ullereds resa hade jag nog köpt allt dom hade där. Så mycket kul Väldigt mkt fina tjej kläder fanns det också =)



Låter spännande att vara på förlossningen, får ni se hur allt ser ut och fungerar då? Hoppas du får en bra grupp med många jämnåriga! Den turen hade ju jag och längtar verkligen efter att gruppen ska träffas igen även fast vi knappt han lära känna varandra sist. :)



Förresten såg väskan fin ut!

2011-03-31 @ 20:23:45
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: