>

TipS!!

                                                            Veckans tips!  

Var ju på IKEA igår och gick runt där och kollade,, fick lite inspiration och hittade lite fynd.
Så tänkte dela med mig av 2 st riktigt billiga men bra fynd jag gjorde där!


1. Billiga Näkten handdukar 2kr/st - Jag har köpt på mig ca 10 st sådana handdukar som jag tänkt ha till bebis.
    Perfekta och så billiga!
  

2. Påslakanset för 79 kr Stl 240x220 - Okej det här är verkligen billigt,, till vanligt täcke kostar detta 29 kr!! 
    Och dom är sköna att sova i med!
    Om ni vill piffa till sängen men inte har så gott om pengar så åk till IKEA!! Där kan ni fynda! Finns flera stycken 
    olika att välja mellan som kostar mellan 79-149 kr !  
    Det bästa är att om man köper billiga sängkläder där så får man ändå mjuka och sköna tyger.
    Ni har säkert gjort samma misstag som mig och beställt på postorder, billiga sängkläder och fått påslakan som
    är så stela att dom nästan kan stå själva och hur mkt man än tvättar dom så blir dom inte bättre, kan 
    garantera att det inte är så med IKEAs.
Billigt påslakanset stl 240x220 för 79kr!!

Ha en jätte fin dag folks!

Postad i: Tips Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja dom blev ju tyvärr det, men tror alla såna tjocka mjuka blir noppiga med en gång. Kommer nog inte köpa fler såna, nöjer mej med dom jag har :) Kappahls strumpor är ganska okej och då får man två för 39:- ist ;) Har beställt från HM med, 5 pack randiga för 59:- får se om dom funkar.



Ja då får hon allt stanna där hon är så du hinner med den också, när ska du börja? Det är kul med föräldra grupp tycker jag.



Ja det är kul när man får använda det, känns som man vill byta 15 ggr om dan sen med så man hinner använda allt. Fast jag hann ju tillochmed slita ut en del kläder för allt spyande men just känslan där i början!! :)

2011-03-30 @ 15:49:53
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: