>

Underbar och fluffig :)


Är fortfarande sliten efter heljen som varit,, har inte haft tid till att ta det lugnt än men idag tänker jag inte göra några större kraftansträngningar.
Ligger fortfarande kvar i våran nya underbara och fluffiga säng och myser för mig själv,, bara jag och magen :)
Vi fick sängramen i måndags,, det hade blivit nått fel i deras dator så dom hade missat att den kommit och skulle körts ut förra veckan.
Men nu är den äntligen ihopsatt och oboy jag är nöjd :)
denver 160 säng från jysk
Det är inte klart än, ska in 1 till bord och sen ska jag köpa 2 lampor till borden.
Och tvn ska flyttas och en byrå ska ut,, överkast ska inhandlas osv :)


•♥•Var på ultraljud igår,,, det var helt underbart!!
Var lite mer att titta på än sist :)
Hon låg/ligger med huvudet nedåt, ryggen på (min)vänster sida och fötterna på höger typ :)
Såg alla fingrar och tårna och hon låg och "snuttade" med munnen,, konstaterades också utan tvekan att det är en liten tjej, de gick liksom inte att ta miste på :)
Så blir det en liten Nova kanske •♥•

Ha en jätte fin dag alla läsare,, vänner och bekanta,, njut av solen!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag tyckte den var så fin med dem, är inget fan av blått annars men som detaljer funkar det. Såsom ränder,kanter,tryck och sådär :)



Ja det kan jag förstå, längtar så tills vi får göra Wildes rum!! Fast det kommer kanske inte vara så bebis, men barn rum iaf :) Tror jag vet vilka tapeter du menar, har nog sett dom några gånger. Tycker det låter fint med det gråa!!



Ja man ska nog lyssna egentligen, men det gäller ju att vara försiktig när man har den kvar och som sagt kanske vi får ta bort den när han blir större och rörligare.



Fint det blir i sovrummet då, såna mörka möbler har vi med men våran säng har gavel nedtill också. Mkt snyggare med sån utan som ni har!



Tänkte ge dej ett tips också, om du går in och gillaer MAM på fb och sen fyller i ett formulär med din adress så får man en gratis MAM napp :) Gratis är gott ;)

2011-03-16 @ 18:47:11
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: