>

Vårtecken!!


Underbart väder det har varit i 2 dagar nu!!
Hela jag vaknar till liv och "lever mera",, får lust att greja och fixa :) Allt som släpat efter under vintern får jag lust att ta tag i nu när det är sånt här väder ute :)
Shoppa nya kläder i ljusa färger,, klippa sig,,och fräscha till sig :) Underbart!!
Måste ju iaf säga att vi har en kanon vår hittills, har varit jätte mkt sol senaste tiden :)
Håller tummarna för att sommaren blir lika fin!!

Vårtecken utanför vårat hus :



Var på "diagnos-möte" igår på psyk,, min utredning är ju helt klar så igår fick jag veta resultatet av den.
Och min huvuddiagnos är ADHD, och sen hade jag drag av autism men inte så jag uppfyllde kriterierna för att få diagnosen men ändå viss problematik.
Känns bra att ha fått detta gjort och ha det på papper att det faktiskt är så att jag har det på riktigt och inte bara jag som tror att det är något fel på mig utan nu är det även "bevisat" genom en noggrant genomförd utredning med tester och information insamlad från mig, mina föräldrar, skola, social, bup m.m 

Ska på ett till möte med psyk den 29/3 och tills dess ska jag bestämma mig om jag vill fortsätta gå där i 1 år och få råd och hjälp med olika saker.
Alla som får en diagnos erbjuds 1 års uppföljning med psykolog och andra insattser för att hjälpa pesronen att lära sig att handskas och leva med diagnosen. 

Ha en underbar dag kära läsare!!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: