>

Yesterday pics :D


God morgon god morgon !


Lite trött idag efter allt spring i går!
Men dock ändå nte så trött som jag trodde jag skulle vara :)

IKEA igår, allt som skulle köpas och lite till blev köpt och det känns som en befrielse :)
Nu står skötbord och spjälsängen i barnrummet färdiga för att monteras ihop,, täcke, madrass, kudde, och lite till ligger ihoprullade i sina påsar och väntar på att öppnas :)
Underbart,, nu är det inte så mkt mer som behövs :) Eller jo en del är det men det är sånna skare som man kan gå och öpa lite då och då typ när man känner för det :)
Babysitter,, skötväska och lite mera kläder är väl typ det som fattas :)

Pics från igår:

Köpta på Lindex :) 


Helt perfekta små-handdukar kostar 2 kr/st


Stor skillnad på pris på barnsängkläder mot andra affärer, köpte 2 st dra på-lakan för 79 kr påslakansettet kosta 129 kr :) 

Bilden ovan: kul förvaringslåda som man sätter ihop med kardborreband ;)

Vi fick oss också nånting nytt,, ett dubbeltäcke och sen påslakan set till de och lakan till dubbelsäng:)

Nya gardiner i barnrummet.

Förresten funkar min design på min blogg som den ska, om inte säg till !?

Ha en kanondag alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Va mysigt när man vet könet innan. ;) Ja ångrar lite smått att inte ja tog reda på de. Hehe.



När man e inne här & ska skriva kommentarer så funkar inte designen. :(



Kram

2011-03-01 @ 11:09:38
URL: http://emiliemimmijohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Är fortfarande inte ihågkommen på kommentererna, fungerar på alla andra bloggar. Hmm? Sen så fungerar inte den där sidgrejen, ser inga länkar eller så..



Gud vad skönt att ha så mycket fixat nu, vi väntade ju till sista sekunden med skötbordet och det. Köpte det i mellan dagarna så ganska nära in på, huh vilken mardröm ikea var att gå på då!!! ;) Söta kläder! Wilde har ett sånt där set med omlott tröjan fast i vitt med hund, dessvärre har bara byxorna blivit använda för kändes lite tjejigt.



Vill du ha lite extra kläder förresten? Har ett par bodysar och så som jag fick av Marie och som jag inte har tänkt spara för framtiden, har haft en av dom som extra ombyte i skötväskan bla och det var perfekt att att inte ha nått nytt där för den blev bara använd en gång.



Japp babysittern har både sitt och liggläge, helt underbar är den och helt klart bästa prylen vi har. Kan verkligen rekomendera sån med liggläge.



Såg förresten i helgen att dom har superfina kläder på Ica maxi om du inte visste det redan?

Jag har spanat in kläder som jag ska köpa där nästa gång vi storhandlar :)



2011-03-01 @ 11:27:32
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: