>

Tiden försvinner..



Ja det gör den..

Snart är min lilla snutta 1 månad ..
Känns som det var igår jag fick henne samtidigt så känns det som ja alltid haft henne ;)

Hon är helt underbar min lilla tjej ♥

Livet för övrigt borde vara jättebra men det är det inte kan jag lova..

Har hänt en del saker för ett bra tag sen som gjort att jag och Nova inte får bo hemma ..
Och vi får inte bo tillsammans med pappan heller..
så just nu bor vi 20 mil hemifrån i en liten by långt upp i värmland hos en familj..
Familjen är jätte bra.
Dom är hjälpsamma, trevliga och har verkligen välkomnat mig och Nova i sin familj som om vi vore deras familj också.

Men önskar att det inte vore så här......
Vill att vi ska få vara hemma tillsammans i vårat hem med våran dotter så som det ska vara..
Har inte svarat när vänner har ringt och det ber jag om ursäkt för.
Har mått jätte dåligt och kännt att jag inte orkat..

Känns för jävligt att inte få vara nära min familj..
Vill ju att dom ska få vara med och se när Nova växer upp..
Nu lät det som vi skulle vara här hela livet,, det ska vi inte,, ca 4 månader..
Men på 4 månader hinner det ju hända jätte mkt,, jag ser ju skillnad på henne från dag till dag nästan..
Vi har redan varit här i ca 2 veckor och tiden har inte börjat räknas ner än..
Har soc-utredning på oss,, hatar soc,, dom gör som dom känner för..
Litar inte ett dugg på dom..

Känns som jag blir straffad för saker jag inte gjort.. Och eftersom jag har min bakgrund så ligger jag redan på minus..
Jag har inte gjort något,, på riktigt,, jag lever precis som vanligt folk gör,, äter sover,, träffar vänner & familjen, betalar mina räkningar och allt annat en vanliga människa gör..
 
Hatar att det ska vara så här..

Jag måste ha gjort väldigt dåligt ifrån mig i mitt förra liv som förtjänar all skit hela tiden..

Tycker aldrig det tar slut liksom..

Sandra saknar dig ska du veta,, ska försöka få igenom att få åka hem till mamma en helj och hälsa på,, då hör jag av mig så får ni komma ut dit och träffa mig och Nova :)

Saknar min familj så mkt så det gör ont..

Älskar min underbara dotter och utan henne skulle jag nog inte klarat detta♥

Min underbara dotter

Ha en fin dag kära vänner!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så glad att jag har hört ifrån dej men så ledsen för eran skull. Det är så orättvist!



<3

2011-05-23 @ 16:58:29
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: michaela

Så himla orättvist! Hoppas de blir bättre snabbare än fyra månader...

2011-05-23 @ 17:35:18
Postat av: Anja

Hej!

Vet inte vad som har hänt o varför du har det som du har men jag ska inte fråga ut dig nåt utan hoppas på att du får komma hem te din familj snarast! Åh mycket söta bilder! Åh stort GRATTIS igen:D

2011-05-23 @ 19:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: