>

Blogg-Deppression.



Det är det jag har , Blogg-Deppression !
Det tar emot fruktansvärt löjligt mkt så fort jag ens
tänker på att uppdatera min blogg ^^
Har inte gjort det på bra länge heller .
Men jag kan bara inte förmå mig att göra det .
jag tycker ju om att blogga och jag tänkre på det
minst 1 gg om dagen men ändå så ..
Nej usch det tar emot !
Precis som när man är depprimerad på riktigt ^^

Men tänkte iaf göra ett nytt försöka att börja..
Gjorde ju ett för ett tag sen men det resulterade ju bara i det
inlägget ..
Så nya tag nu , hoppas vi !

Har mkt problem och tråkigheter i min vardag just nu
så kanske det är det som tar alla mina krafter.
För varje dag går inte lika lätte längre utan det är en liten kamp istället..
Ogilla :(
Men men biter ihop och inväntar lite medvind..
Jag & Novis har varit sjuka och förkylda med.
Ogilla med !

Var i stan idag och fick mig ett par gråa leggins som jag redan älskar !

Och N fick sig ett par jätte fina hänglsebyxor med tröja till och en jätte söt body!
Gissa om jag slänge in en Nova tvätt när vi kom hem ;)


Just det ,, Libero kör ju en Dance limited edition Up&Go blöja ,
och när man köpt 2 paket så kan man beställa 1 matchande linne till ;)
Finns 4 olika teman, Rock, Punk, Disco & HipHop.
Detta är linnet till rock blöjan med matchande blöja ;)


Nej nu måste jag lägga mig !
Ska upp i tid imorn och åka till staden för att handla lite käk till heljen
OCH ,, en finklänning till Novis eftersom vi blivit erbjudna att vara med på fotografering! :D

Sov gott alla !
Och på återseende redan imorn hoppas jag !
 

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: