>

Nu startar nedräkningen.


Jepp, nu har jag startat Ullareds nedräkningen !
Är  ca 11 dagar kvar !
Har ca 3000 i min lilla kassa just nu ,, mitt mål är 4000.
Får se hur det blir med det men skulle vara toppen om jag lyckades
komma upp i det^^
ska handla massa julklappar där .
Och lite julpynt och annat skoj.
Har lyckats skriva 4 olika listor som är ganska så välfyllda ^^
Kankse får tänka om lite ;)


I tisdags var Nova med på fotografering hos
en fotograf i säffle.
Bilderna ska vara i fönstret när det är skylltsöndag :D
Ska bli så kul att se och och och som tack för att vi ställde upp så
skulle vi få en bild :)
Kul!
Så stolt så !


Har min största kris någonsin sen jag blev drogfri nu..
Saknar , drömmer,, längtar , vill bara ha, avundsjuk på dom som "får" ..
Beror nog mest på den ständiga pressen som varat lite för länge nu.
Allt krångel som varit och allt som hänt och ja allt står mig upp i halsen.
Utan min underbara Novis skulle jag inte tvekat en sekund..
Då skulle jag redan varit ute..
Men jag lever för denna underbara lilla människa♥
Och jag stannar och utkämpar även detta..
Allt jag vill är att leva ett bra liv tillsammans med N och det är dit jag
ska sträva!
Har en underbar familj och fina vänner som stöttar mig med och det är jag så
tacksam för !

Mina Mål :
♣ Nytt Boende.
♣ Utbildning.
♣ Jobb.
♣ Skuldfri.
♣ Mitt alldeles egna lilla krypin, hus.
Sinnesro



Sov gott !

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är stark Emelie, jag beundrar dej att du orkar men jag förstår att mycket av orken kommer från Nova. Finns här för dej det hoppas jag att du vet. Det är bra mål du har, nåt att se framemot och kämpa mot.



(Och hej vad kul vi ska ha i Ullared! Nu är det bara 9 dagar kvar. Längtar galet mycket kan jag lova.)

2011-11-24 @ 15:47:06
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: