>

Det drar ihop sig.


Nu börjar det närma sig dopet.
På söndag är det :)
Håller tummarna för att det blir som jag vill att det ska bli.
Med alla viktiga..

Är en aning stressad över att det är så mkt som ska fixas och är
rädd för att glömma något eller att jag tagit mig vatten över huvudet..
Att planera är verkligen inte en av mina starka sidor, det är tom ett
av mina största problem , som kommer med min diagnos.
Men med lite hjälp så ska väll detta gå vägen.
Tror att det är jag som har lite höga krav med ^^

Var på Lindex idag och hämtade ut Novis Upn&Go paket från libero :)
Det tackar vi så mkt för !

Har varit lite anti up&go- blöjorna innan för att jag tänkt att det är så onödigt innan hon(N) 
kan gå/stå men fick 8 st i detta paketet och dom var ju hur mjuka 
och goa som helst.
Ska köpa sånna till N hedanefter för henne skulle , dom satt jätte bra med !
Var som jag trodde , lite knövligt att få på den men vad gör det.
Huvudsaken är att det är bekvämt för Novisen :)

Kunde inte låta bli att köpa denna jeansklänning/tunika/tröja och
dessa söta strumpbyxorna till henne där med;)
 
Jätte fint ihop tyckte jag !

Det regande som tusan här igår och idag så kan lova att det varit blött i vårat sovrum.
Fick lägga en handduk på golvet, kunde höra när det droppade mot golvet^^
Och iom att vi hade fönstret öppet och altandörren inte är fixad än så hade vi +16.4° här inne igår kväll.
Det känns ju kul när man har en bebis här :( :(
Var ¨på boutredning idag så hoppas verkligen att man kan få hjälp med nytt boende den vägen.
Annars ryker denna lght ändå..
Och då vet jag inte vad vi ska göra...
Jag börjar känna mig slut psykiskt med allt krångel hela tiden och inte nog med det man ska hålla ihop
allt annat också.

Nu ska jag krypa ihop och mysa i sängen.

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: