>

Det var för bra för att vara sant.


Idag fick vi samtalet vi vänat på ..
Och preci som vi trodde så var det inget bra besked alls.
Vi fick INTE lghtn.

Nu är vi tillbaks på ruta 1 fast ännu värre.
Har redan kollat hos alla bolag vi vet.
Så vart ska vi kolla mer och vad gör vi nu!?!?

Jag är så himla trött på allt krångel hela tiden så jag spyr på allt snart.
Det står mig upp i halsen.
Ska det aldrig släppa !?
Jag ber inte om nått helt otroligt stor eller nått helt uppåt väggarna tokigt..
Utan vill bara kunna få leva som alla andra.
Hur svårt kan det vara ..¨



Jaja annars så regnar det ute idag vilket är lika med
inne dag.
Och då måste jag nog göra nått,, ska rensa frysen tror jag.
Det behövs iaf.
Fast det är de mkt som gör och ändå inte blir gjort ;)

Ska ju skriva Nova i choklad till mina berömda doptårtor så igår så
började jag öva .
Och det behövdes kan jag lova.
Det är inte så lätt som man kan tro.
Men jag ska göra det iaf.
med lite koncentration och allvar så kan det allt bli bra.
Måste få tag i en mindre tyll också.



Dagens finaste bebis♥



Ha en bra dag.

Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Malin

Sötnos ! : )

Men ja, så är det.

Dock är det bara ett hus vi hyr, men som på sikt kan bli att vi köper det. Måste se hur vi trivs o allt : ) Lägger upp bilder sen när vi kommit iordning.

Hoppas allt e bra med dig o familjen, Hälsa !



Kram <3

2011-09-05 @ 14:36:22
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men så jädra tråkigt, förstår att ni verkligen vill flytta. Men med tanke på fuktskadorna och möglet i eran nuvarande borde dom väl kunna hjälpa er med en annan också??? Hoppas ni ska komma tilll nån lösning snart så ni får flytta.

2011-09-05 @ 15:25:58
Postat av: Sandra

och det var jag som kommenterade ovanför! :)

2011-09-05 @ 15:26:44
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: