>

Hemmadag med min ängel.


Är ju sådär väder ute idag med så då får det bli en hemma dag idag med...


Var i staden igår och fixade det sista till tårtorna ,
fick tag i allt utom päronessens,, trodde inte jag skulle hitta det heller då men
hoppades iaf.
Var på Panduro och köpte pensel, marsipan, penna och lite sånna saker
och då såg jag att dom hade tagit in mer bakgrejer där :D
Och ,,, dom ska få in mer saker fast dom visste inte när.
Hoppas dom tar in lite verktyg :)

Skrev recepten på tårtorna förut med så nu är det klart med.
Skönt.

Ska gå till Panduro och köpa tomma block med hårda pärmar och papper med olika motiv på
och sånt och göra min egna kokbok och bakbok.
Har så mkt recept som ligger lösa överallt.
Vill få lite ordning på de så man hittar det man letar efter;)

Fick nya Panduro-katalogen med och vad mkt kul det finns i den !
Julpyssel och massa mys :)
Längtar till N är lite äldre så vi kan pyssla och göra pälplattor och sånt ;)

Fick mitt paket från www.kakburken.se här om dagen och blev nöjd med det :)


Fick denna välkommen till världen-present på posten till N från Karlstad kommun igår :)

Den tackar vi för ! 

Skulle kunna skriva ännu mer men känner att jag börjar bli aningen långrandig nu!

Ha en bra eftermiddag kära läsare!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: