>

Maxi ica stormarknad maxi..


Ja dit ska vi idag och handla lite mat och sånt,, Yippie..

Tänkte N skulle få sig en ny lesak med :)
Nått med knappar som låter på :)

Var i Åmål igår och träffade min kära syster !
Var så kul ! Vi har inte setts sen i somras .
Hann träffa pappsen en snabbis med.
Vi var och fikade på Café Rio, kaffe och cupcake:P
Satt ute i solen och pratade och myste, N sov hela tiden :)
Sen gick vi förbi en affär där dom säljer barnkläder, bla NameIt kläder,
och det fanns jätte mkt fint ! Kliade i fingrarna vill jag lova!
Köpte dock inget men visade Icka vad jag jätte gärna skulle vilja ha i present till N ;)

Älskade lillasyster med min älskade dotter♥

Nu ska jag ge N frukost och sen måste vi nog göra oss iordning !

Ha en bra dag alla !

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: