>

Badhus och lite till.

Var på badhuset idag med Novis och Lina(lillasyster/moster).
Nova tyckte det var jätte kul !
Hae varit där förut men då varhon mindre, gillade det visserligen då med
men nu märktes det att hon fick nått ut av det på ett helt annat sätt !
Summan av det hela = En mkt lyckad dag!

Trött efter badet♥

Fick denna "nya" leksaken idag med:)


Tänk min lilla fis fyller snart(1/5) 1 år !
Vad tiden gått fort!
Har redan kollat vad jag ska köpa till henne men måste vänta tills det kommer
nya pengar:)
Har hittat saker som jag sagt till mamma/mormor och syster/moster att Nova önskar sig ;)


Ska inta sängen nu.
Fortfarande lagomt svullen och mätt efter
taco mys med tända ljus och tv :)
Kollade nya serien förut med, New Girl.
Kommer definitivt fortsätta följa den!
En serie helt i min smak!!
Och en ganska mysig kväll,som dte faktiskt går att ha även fast man
är ensam och singel :)
Sov gott, dröm sött ♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Å va duktig hon är då som redan kan berätta vad hon önskar sig..;) Kramizar till er

Psst! Fika någon dag?..

2012-04-14 @ 08:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: