>

Det går upp, det går ner och det går hit och lite dit.

Javisst det gör det ibland.
Känner mig som världens mest ojämna människa..
Det går upp och ner hela tiden.
Det svänger snabbt och ofta..
Humör och måeende alltså..
Från super pepp till super depp..
Blir aningen trött på det men det är väll
bara att acceptera att man har vissa negativa och possitiva "sidor"
som man bara får lära sig att leva med helt enkelt.

Nu till nått helt annat!
Har inte gjort så mkt idag, jag och Novis var ute en sväng förut
på trädgården och rensade lite.
Gottade mig med riktigt fin mat idag med;)
Fläskfile med rostat potatis med feta ost, honung m.m i ugn:P
Riktigt jäkla gott!

Slängde ihop en kladdkaka med jordnöts twist förut,
ska blli spännande att smaka den strax :P
Mumma :P


Ska kolla på BB nu!
Kärlek
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: