>

Härlig början.

Ja denna dagen startades med nybakta
sconesmed ost, marmelad och Earl Grey the till :)
Bjöd ner lillasysterpå frulle med vilket upppskattades mkt :)

Tog fram och provade Novis iTeddy förut,
la in Nalle Puhs film på den.
Hon är lite liten än men är ganska så säker på att den
kommer bli mkt populär senare :)
Går ju att lägga in film, musik, bilder och spel på den :)
Är inte såmkt inbygt minne i den men tycker inte
det är nån ide att köpa större förens Nova är lite äldre.
Nu pillar hon mest på knapparna ändå ;)
Kul och smart grej!

Älskade unge fick feber förut, kom fårn ingenstans^^
Tyckte hon kändes varm så kollade jag och då hade hon 38,6° .
Stackarn♥
Hoppas hon blir frisk snart så vi kan gå till badhuset med syster/moster
och bada :)

Mammas tjej de♥
Tänd lite ljus och mys upp er i soffan !
Det ska jag göra,,, när jag spelat klart Hidden Chronicles på FB ;)
Är hel torsk på det spelet ^^
Skulle aldrig börjat ;)
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja vi hade verkligen inte flyt, emn dagen var ju okej ändå så :)



Åh vad bra, en sån ska köpas :) Har ju bara haft dom andra kexen innan och dom var inte uppdelade så bra.



Vilken kul nalle, var det den som du prata om för ett tag sen?



Hoppas febern går över snart!

2012-04-10 @ 07:58:55
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: