>

Idag är ingen vanlig dag!

Nej för det är faktiskt min födelsedag ;)

Fyller 24 år så spar festen till nästa år ;)
Har gjort nått så tråkigt som att städa hela lghtn.
Visst tråkigt under tiden men nu efter åt så
är det super gott att sitta och mysa i soffan framför tv med
godis och hela lyan är fräsch och sängen nybäddad.
Love it !

Fikade med mamma och Tommie och fick presenter förut♥

Detta :
Plus 300 kr som jag fick tidigare:)
Är mer än nöjd !
Hade inte alls förväntat mig nått speciellt och så
får jag 800 kr, smycken, dammsugare, ska kolla ut en, min pajar vilken dag som helst så kunde
inte passa bättre. :)
Tack så jätte jätte mkt, älskar er♥

Detta inlägget tog lång tid att skriva, 2 timmar hittills^^  Så tänker lägga ner nu .
Återkommer imorn ;)

Sov gott dröm sött och vakna utvilad.
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: