>

Tjuvstartat Påskmyset.

Ja gott folk nu är det snart påsk-
vad innebär det då?
Mat och godis i massor med gott samvete ;)
Mys med familj och vänner♥

Tjyvstartade igår vi med påsken
när Sandra och Wilde var här på fika och bus :)
Novis fick påskägg och jag den söta burken fylld med kakor :P
Tackar vi så mkt för !!

Fick upp lite påskris i köket med,
enda pynt jag har i hela lghtn.
Men det blir det väll ändring på framöver.
för min del så spelar det ingen större roll
men sen när Novis är större så blir det mer påsk av det hela ;)


Har gjort storkok idag till Novis,
3 olika rätter blev det.
Tänkte göra pannkakor nån dag med och slänga i frysen.
Är skönt att ta lite liggandes.
Speciellt som hon måste hamjälkfria produkter.
Hade hon tålt så hade jag gett henne i stort sett samma mat som mig
vid det här laget.
Bara utan salt.
Snart dags att kolla upp hennes allergi igen.
Hoppas så klart att den försvunnit !
Ska skriva ut recpten här nån dag tänkte jag :)

Mys nu till BB!
Love
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: