>

Trevlig Valborg!

Önskar alla en riktigt trevlig valborg!
Ni kanske förstår hur min/våran "firas",
inte alls, Nova sover som en stock och jag ska krypa upp
i soffan en stund och kolla på Crash, innan det är sängdags för min del med.


Imorn fyller Nova 1 år !
Och jag har sån prestationsångest för det.
Har liksom inte hunnit ladda för det..
Vill verkligen fira hennes 1-årsdag ordentligt men
känns som det blir halvdant..
Hon är ju värd allt min älskade unge !
Har inte ens hunnit köpa alla presenter till henne...
Men får försöka tänka så här att hon kommer få så det räcker imorn ändå
och så kan jag ge henne resten när vi har kalas för henne.
Kan ju inte rå för sjukdomar, och är man själv så släpar man gärna inte med sig
ungen ut annat än om det verkligen är nödvändigt.

Och faktiskt så ska vi träffa Sandra och Wilde imorn
vid 3-tiden och maja :)
Så det kommer bli en jätte bra dag !

Hade lite jag skulle fotat och slängt upp men
min kamera är död, väldigt död.
Och laddaren ligger i lådan i mitt sängbord och
i det rummet ligger nova och sover i så har ingen
som helst lust att gå in där och föra onödigt väsen för
att få fram den..

Neej gott folk nu ska jag kolla på filmen !
Ha en toppen kväll alla andra !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: