>

Våran dag.

Jag och Novis har spenderat större delen av dagen utomhus.
Har verkligen tagit vara på denna soliga fina dag :)
Underbart, känns som våren är påväg tillbaks!
Love it!

Fikade lite med avokado, majskrokar, vatten och fruktsmoothie
och jag en bit brownie och kaffe :)
Majskrokar gick ner resten smakades bara på ;)
Sugen hund satt med också så klart och väntade på att
snälla dotter skulle "tappa" nått :)


Favvo pics ♥

Min fina älskade unge vad vore livet utan dig ;)
Trots ditt härliga trotsiga sätt just nu som skulle kunna
få vem som helst ur spel, så skulle jag inte vilja vara utan dig en sekund.
Tröstar mig själv med att "det går över" ! :)


Efter några timmar ute i trädgården så
"slängde" jag mkt trött unge i vagn och kopplet på vovve och
gick en 40 mins promenad.
Hela dagen avslutades med lite mat och sen ett bubbelbad :)
Gillades av dotter kan jag lova :)

Nu ska jag plocka fram cola, godis och ostbågar och gotta mig
riktigt ordentligt !
Tycker ni ska göra det samma:)
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: