>

Galen i saker. Och men varför !? Aldirg förut..Lr iaf inte på länge^^

Tröttare än tröttast.
Ska lägga mig så fort jag är klar med detta inlägget.
Imorn blir det en tur till åmål och träffa bästa syster(Icka).
 
Har varit och städat idag med.
Längtar efter att få ha en dag, en enda dag 
där jag kan gå och lägga mig på kvällen, i lugn och ro
och veta att jag inte har massa måsten dagen efter.
Sen vakna och ha en lugn morgon utan stress och ha hela dagen utan
nått speciellt planerat.
Just nu står det högt på min önskelista.
 
Köpgalen.
 
Fick min Tuppperware beställning idag ,lika nöjd som alltid !
Vet också att dom är superbra eftersom min mamma
har samma sen for ever ;)
 
Köpte en plattång förut ;)
Har en sen förut men den är inget bra , inte till hela håret iaf.
Hoppas att denna ska fylla sin funktion väl.
Tror jag kommer ha stor användning av den när jag klippt mig,
efter Spanien hade jag tänkt göra det.
Är trött på mitt långa hår..
Är inte kul nånstans att ha långt hår ^^
Ny färg blir det med.
Höstfräsch!
 
Skulle vilja önska mig en sak..
Att nått ska försvinna..
Har inte brytt mig på många år,
men nu känns det inget kul alls..
Vill kunna använda dom kläderna jag vill,
vill ha en fin kropp utan massa skit på..
Men du är kronisk och har funnits i mitt liv i många år nu..
Vissa stunder är du bättre och andra inte.
Som nu.. Nu sitter du fult över allt på min kropp..
Befläckar den..
Gör den fulare..
Får mig att känna mig fulare..
Så snälla fösvinn dumma dumma psoriasis...
 
Nej nu är det natta.
 
Sov gott !
 
 
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: