>

Men hej och hå, orkar inte mer idag!

Nej det säger jag till mig själv hela tiden 
men ändå så sitter jag fortfarande här och disken 
väntar fortfarande på att bli diskad^^
 
Har varit i Hög hela dagen och städat,städat och städa..
Vill inte igen, men faaan så segt det är
att flyttstäda...
Måste ju vara noga med allt..
Hann alla skåp både innuti och utanpå i köket plus kyl x2 idag .
Mkt kvar att göra.
 
Ska försöka avslita här nu och sen ta tag i disken så
kankse jag får några minuters lugn och ro framför en film.
Är så sliten och trött..
Semester ,,, snart iaf...
 
Klickade hem en liten beställning från H&M förut :D
 
 
Nej disken nästa, popcornen väntar i micron
så bye bye ha en mysig kväll/natt !
 
Postad i: Shoppaholicen i mig. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: